کسب مجوز دانش‌بنیان برای سیستم کنترل گاورنر توربین برق‌آبی ۲۵۰ مگاواتی : مدیر تحقیق و توسعه شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه‌های برق‌آبی خوزستان از کسب مجوز دانش‌بنیان نوآور برای سیستم کنترل گاورنر توربین برق‌آبی ۲۵۰ مگاواتی خبر داد. | عملیات دمونتاژ استاتور۱۱۰ تنی واحد شماره یک نیروگاه دز انجام شد : مدیر پروژه بهینه سازی سد دز در شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی سازمان آب و برق خوزستان در ادامه روند عملیات بهینه سازی واحد شماره یک نیروگاه سد دز، از خارج کردن استاتور ۱۱۰ تنی این واحد از محل خود خبر داد. | عملیات دمونتاژ روتور ۱۶۵ تنی واحد شماره یک نیروگاه دز انجام شد : مدیر پروژه بهینه سازی نیروگاه سد دز در شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی سازمان آب و برق خوزستان در ادامه عملیات بهینه سازی واحد شماره یک سد و نیروگاه دز از خارج کردن روتور ۱۶۵ تنی این واحد از محل خود خبر داد. | نوزدهمین مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت تعمیرات نیروگاه های برق آبی خوزستان برگزار شد : معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی سازمان آب و برق خوزستان از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ خبر داد. | طراحی و ساخت گاورنر توربین ۲۵۰ مگاواتی برای اولین بار در کشور : مدیرعامل شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه‌های برق‌آبی خوزستان از طراحی و ساخت سیستم گاورنر توربین 250 مگاواتی برای اولین بار در کشور توسط متخصصان شرکت تعمیرات برقابی خوزستان خبر داد. |
امروز : سه شنبه ۱ آبان ۱۴۰۳
دوشنبه / ۱۰ دی ۱۴۰۱ / ۰۷ : ۴۴
دسته بندی : فنی
کد خبر : 100000096
خبرنگار : حسن کریمی
تعمیر و ترمیم سیم پیچ ژنراتور واحد شماره یک نیروگاه مارون انجام شد

مدیر تعمیرات و نگهداری نیروگاه ها در شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی خوزستان از تعمیرات و ترمیم نقاط آسیب دیده لایه های حفاظتی سیم پیچ ژنراتور واحد شماره یک نیروگاه مارون خبر داد.

علی نصیری با اعلام این خبر گفت : با توجه به بهره برداری و تولید انرژی الکتریکی ژنراتورهای نیروگاه ها ، لازم است جهت راندمان بهتر و آمادگی مولدهای تولیدی و بهبود پایداری شبکه سراسری برق کشور تدابیر و ارزیابی هایی روی ژنراتورها و تجهیزات وابسته انجام گیرد که در همین راستا پس از هماهنگی های لازم با بخش فنی نیروگاه مارون ، ارزیابی سیم پیچ ژنراتور واحد شماره یک این نیروگاه در دستور کار قرار گرفت.

نصیری افزود : پس از بازدیدهای کارشناسان فنی این شرکت از وضعیت سیم پیچ ژنراتور و تشخیص نقاط مشکوک ، مشاهده گردید که در چندین نقطه سیم پیچ ژنراتور دچار زوال عایقی و تخلیه جزئی شده که با برنامه ریزی های لازم و ارائه دستورالعمل تعمیراتی طبق استاندارد های بین المللی ، نقاط آسیب دیده این ژنراتور با موفقیت تعمیر و ترمیم گردید.

مدیر تعمیرات و نگهداری نیروگاه ها در شرکت نصب، تعمیر و نگهداری نیروگاه های برق آبی خوزستان در پایان خاطر نشان کرد : با توجه به اینکه متریال مورد استفاده در لایه های عایقی سیم پیچ ژنراتورهاکه ساخت اروپا می باشد و با وجود شرایط تحریمی بسیار کمیاب هستند ، این شرکت پس از تامین متریال مورد نیاز عملیات تعمیرات این ژنراتور را در کوتاهترین زمان (اورهال سالیانه) با موفقیت به انجام رساند.

ارسال نظر

ارسال

لیست نظرات